Доставка та оплата


Оплата
Способи оплати :

  • Відвантаження товару здійснюється на умовах 100% оплати.

  • Оплатити товари ви зможете за допомогою карток VISA/Mastercard під час оформлення замовлення на сайті інтернет-магазині SheMax

  • При оплаті замовлення банківською картою обробка платежу відбувається на сайті платіжної інтернет-системи. Ваші конфіденційні дані (реквізити картки, реєстраційні дані та ін.) не надходять до інтернет-магазину, їх обробка повністю захищена

  • Сплатити замовлення в Україні ви можете у зручний для Вас спосіб

Повернення товару
На підставі статті 9 Закону України «Про захист прав споживачів» і п. 1.10 «Правил продажу товарів на замовлення та поза торговельними або офісними приміщеннями»
З усіх питань, що стосуються повернень, а також якості товару необхідно зв'язуватися з відділом обслуговування клієнтів з понеділка по п'ятницю c 9 до 18 години


Доставки по Україні:
Доставку замовлення по Україні ми можемо виконати перевізниками:

  • Нова Пошта

  • Укрпошта

  • Meest

Умови доставки :

  • Час доставки вашої посилки – від 1 до 3 робочих днів.

  • Замовлення передається компанії перевізника наступного дня після оформлення. Перевізник повідомить вас про точні терміни та час прибуття товару до пункту призначення.

  • Графік роботи компанії перевізника можна знайти на офіційному сайті компанії або відстежити замовлення за допомогою спеціального сервісу

Замовлення на пункті видачі перевізника зберігається:

  • 4 робочі дні, після чого відправляється назад ("Нова пошта")

  • 5 робочих днів, починаючи з 6-го дня із замовника стягується оплата за кожен день зберігання (Укрпошта)

  • 5 днів робочих днів, після чого відправляється назад (Meest)

  • При отриманні замовлення необхідно пред'явити посвідчення особи, зазначеної у транспортній декларації

Міжнародна доставка :

  • DHL

  • TNT (FedEx)

  • Nova Poshta International

  • УкрПошта (міжнародна пошта)

Зверніть увагу:

  • При отриманні замовлення уважно огляньте товари та переконайтеся у відсутності дефектів. Перевірте повноту комплектації та переконайтеся в наявності інструкції з експлуатації та товарного чека

  • У випадку, якщо ви помітили пошкодження посилки або нестачу будь-яких позицій, ви можете відмовитись від посилки, склавши з представником компанії перевізника відповідний акт

  • Оскільки перед відправкою  товар проходить трирівневий контроль  на предмет належного стану та комплектності, ми залишаємо за собою право відмовити у розгляді звернень про пошкодження, нестачу, тощо