Доставка та оплата
Способи оплати :
Відвантаження товару здійснюється на умовах 100% оплати.
Оплатити товари ви зможете за допомогою карток VISA/Mastercard під час оформлення замовлення на сайті інтернет-магазині SheMax
При оплаті замовлення банківською картою обробка платежу відбувається на сайті платіжної інтернет-системи. Ваші конфіденційні дані (реквізити картки, реєстраційні дані та ін.) не надходять до інтернет-магазину, їх обробка повністю захищена
Сплатити замовлення в Україні ви можете у зручний для Вас спосіб
Повернення товару
На підставі статті 9 Закону України «Про захист прав споживачів» і п. 1.10 «Правил продажу товарів на замовлення та поза торговельними або офісними приміщеннями»
З усіх питань, що стосуються повернень, а також якості товару необхідно зв'язуватися з відділом обслуговування клієнтів з понеділка по п'ятницю c 9 до 18 години
Доставки по Україні:
Доставку замовлення по Україні ми можемо виконати перевізниками:
Нова Пошта
Укрпошта
Meest
Умови доставки :
Час доставки вашої посилки – від 1 до 3 робочих днів.
Замовлення передається компанії перевізника наступного дня після оформлення. Перевізник повідомить вас про точні терміни та час прибуття товару до пункту призначення.
Графік роботи компанії перевізника можна знайти на офіційному сайті компанії або відстежити замовлення за допомогою спеціального сервісу
Замовлення на пункті видачі перевізника зберігається:
4 робочі дні, після чого відправляється назад ("Нова пошта")
5 робочих днів, починаючи з 6-го дня із замовника стягується оплата за кожен день зберігання (Укрпошта)
5 днів робочих днів, після чого відправляється назад (Meest)
При отриманні замовлення необхідно пред'явити посвідчення особи, зазначеної у транспортній декларації
Міжнародна доставка :
DHL
TNT (FedEx)
Nova Poshta International
УкрПошта (міжнародна пошта)
Зверніть увагу:
При отриманні замовлення уважно огляньте товари та переконайтеся у відсутності дефектів. Перевірте повноту комплектації та переконайтеся в наявності інструкції з експлуатації та товарного чека
У випадку, якщо ви помітили пошкодження посилки або нестачу будь-яких позицій, ви можете відмовитись від посилки, склавши з представником компанії перевізника відповідний акт
Оскільки перед відправкою товар проходить трирівневий контроль на предмет належного стану та комплектності, ми залишаємо за собою право відмовити у розгляді звернень про пошкодження, нестачу, тощо